Ajankohtaista / News

Updated 18.11.2019

Toiminta jo lähes normalisoitunut 
Operations almost normalized

Toiminta jo lähes normalisoitunut

Keskiviikkona 30.10.2019 Elgoodiin tehtiin IT-hyökkäys, joka vaikuttaa järjestelmiemme toimivuuteen. Valitettavasti tällä hetkellä emme pääse käyttämään kaikkia sisäisiä järjestelmiämme. IT-osasto tekee parhaansa ratkaistakseen ongelman, mutta käyttökatkon pituutta on hankala ennustaa. Tilausjärjestelmämme ja henkilökohtaiset sähköpostit toimivat jo. Ennen marraskuuta saapuneita sähköposteja ei olla saatu vielä palautettua, mutta tulemme saamaan ne käyttöömme mahdollisimman pian.

Koska ongelma ulottuu monelle eri tasolle, vaikuttaa tämä myös tilauskäsittelyyn ja toimituksiin. Olemme saaneet purettua toimitussumaa ylitöillä ja B2B puolen tilauskäsittely ja toimitukset ovat jo ajantasaisia. Partco verkkokauppa ja tilauskäsittely toimii, mutta toimituksissa esiintyy vielä viiveitä. Postin lakko osaltaan hidastaa ruuhkan purkua.

Pahoittelemme etukäteen, mikäli tästä aiheutuu teille ongelmia.

Tavoitat meidät puhelimitse ja sähköpostitse. Kaikki yhteystietomme näet täältä: https://elgood.fi/fi/yhteystiedot/yhteystiedot.Yritämme auttaa parhaamme mukaan tässä hankalassa tilanteessa.

Lisätietoja asiasta saa sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai toimitusjohtajaltamme Timo Niinimäeltä, puh. 040 513 2265

Verkkosivumme toimivat ja päivitämme tilannetta asian edetessä. Kiitos kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestä.

 

Operations almost normalized

On Wednesday 30.10.2019 we experienced an IT attack and because of that we cannot access all our operating systems. IT department is working hard on this issue and doing the best they can to solve the problem. We do not have an information when this issue is fixed. Our ERP system and personal emails are now working. The emails received before November have not yet been restored, but we will get them available as soon as possible.

We aim to do our best to help You in this difficult and unforeseen situation. If you have any questions, you can contact us by phone or email. You can find all our contact details here: https://elgood.fi/en/contact/contact-information.

Because the problem extends to many different levels, this also affects order processing and shipping. We have worked overtime to get B2B order processing and deliveries up to date. Partco's online store and order processing work, but there are still delays in deliveries. The postal strike will slow down the order processing aswell.

We apologize in advance if this causes you any problems.

For further information please contact Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. or our Managing Director Timo Niinimäki, tel. +358 40 513 2265 

Our websites are working and updates will follow on this matter. Thank you for your patience and understanding.

 

 

 
   

Elgood Oy, Juurakkotie 5B, 01510 VANTAA | Puh. 0207 981 140 | info@elgood.fi